2e dag Koh Lanta

9 augustus 2019 - Nong Chaeng, Thailand

Hoi allemaal, gisteren hebben we een heerlijke ontspannen dag gehad. In de ochtend hebben we bij ons hostel een heerlijke smoothiebowl gegeten en we hebben daarna nog even ontspannen in de hangmat bij ons hostel. Na het ontspannen zijn we met de scooter richting het strand gegaan. Voor het strand maakte we nog een tussenstop bij een plaatselijke paardenstal om te kijken of we konden paardrijden. Dit kon alleen niet, omdat we in het laagseizoen zitten en de stal nu gesloten is. Op het strand hebben we heerlijk geluncht waarna we nog even een paar uur op het strand ontspannen hebben. We hebben niet gezwommen omdat we beiden aardig verbrand zijn, maar we hebben wel rustig door het water gelopen en schelpen gezocht. Na het strand zijn we terug gegaan naar ons hostel en daar zijn we gaan ontspannen. Lisa heeft bij ons hostel ook nog scooter rijlessen genomen en heeft al een stukje op een scooter gereden (en ook met Mike achterop!).

In de avond hadden we beiden niet heel veel zin om naar een restaurantje te gaan, ook omdat Mike zich niet heel erg lekker voelde. We hebben toen wat eten besteld en hebben dat voor opgegeten. Lisa heeft ook na ongeveer 2 weken voor het eerst mango met sticky rice op en ze vond het heerlijk.