Koh Lanta

8 augustus 2019 - Koh Lanta, Thailand

Hoi allemaal, gisteren zijn we, na 2 dagen op Koh Phi Phi te hebben doorgebracht, gereisd naar onze volgende bestemming Koh Lanta. We kwamen rond 13:00 aan in Koh Lanta en zijn daarna met de taxi vertrokken naar ons hostel Green Pepper. In ons hostel werden we vriendelijk begroet door Chai en Mon. Bij ons hostel geven ze kooklessen, dit zijn ook de beste kooklessen van het eiland. Chai vertelde ons wat om over de omgeving en waar je heerlijk kan eten. Nadat we naar onze kamer waren gebracht zijn we een hapje gaan eten bij May’s Kitchen. Dit is een leuk restaurantje waar je veel verschillende dingen kan eten van hamburgers tot Italiaans eten, maar ook Thais eten.

Toen we later terugkwamen bij ons hostel zagen we iets waar we beiden een klein beetje van schrokken. Er glibberde een cobra over de grond.

Bij terugkomst zijn we naar onze kamer gegaan waar we gerelaxed hebben en in de avond hebben we buiten op het bankje buiten onze kamer nog fruit gegeten.