Reis naar het zuiden

4 augustus 2019 - Railay Beach, Thailand

Hallo allemaal! Eergisteren hebben we een lange reis gemaakt. Vanuit het noorden naar het zuiden. We begonnen in Chiang Mai. In de ochtend gingen we vanuit ons hostel richting het vliegveld. Het boarden van onze vlucht begon 15 minuten later dan gepland, maar om 12:00 vlogen we alsnog weg richting Krabi. Onze vlucht duurde ongeveer anderhalf uur. Nadat we snel uit het vliegtuig waren namen we een bus richting de Oa Nammoa pier. Vanaf deze pier gingen we met de longtail boat richting Railay. Dit is het meest zuidelijke stukje van Krabi en je kan hier alleen komen met de boot.

Op 2 minuten van de pier lag ons hotel. Het beste is dat we op ongeveer 5-8 minuten van 2 stranden af zitten waar we heerlijk kunnen ontspannen en zwemmen. Bij ons hotel zit ook een zwembad waar we de afgelopen dagen hebben gerelaxed.

De laatste weken van onze vakantie gaan we nog zeker dingen ondernemen, maar gaan we vooral even ontspannen. Het kan dus zo zijn dat we wat minder lange berichten plaatsen, aangezien we minder ondernemen in het prachtige Thailand.

1. Nan Zwanenburg:
    4 augustus 2019
    Wat gaaf dat ik dit kan volgen.
    xxx oma