Relaxen in Railay en naar Koh Phi Phi

7 augustus 2019 - Koh Phi Phi, Thailand

Hallo iedereen! Onze excuses voor het late bericht, maar we zijn hier heerlijk aan het relaxen.

Op Railay hebben we gezwommen in de zee en in het zwembad bij ons resort. De meeste avonden hebben we take off gehaald bij street food tentjes en hebben we het opgegeten op het strand. De mensen zijn er vriendelijk en enorm gastvrij. Iedere avond is er live muziek bij het resort, dus daar hebben we dan ook goed gebruik van gemaakt. Met ons cocktailtje in de hand (want happy hour duurt er van 17:00 tot 21:00) hebben we op zitzakken genoten van de gezellige live muziek. Al met al was Railay echt een paradijs en voelde het echt aan als een “bounty island”.

Vanaf de pier in Railay hebben we de boot naar Koh Phi Phi genomen. Dit was wel een beetje een heftige ervaring. De golven waren erg wild en veel mensen werden zeeziek. Een beetje slapjes kwamen we dus aan op het mooie Koh Phi Phi. We slapen hier maar twee nachtjes en dan gaan we door naar Koh Lanta. Het water is hier helder blauw en het zeewater is niet koud. We zijn alleen heel erg verbrand op de tweede dag, doordat we zijn gaan paddle boarden en we niet doorhadden hoe lang we in de zon zaten.

Vandaag vertrekken we met een veerboot naar Koh Lanta en we hopen dat de golven minder wild zijn dan een paar dagen eerder.